CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

perjantai 13. helmikuuta 2009

Rakastan, rakastan niin.

Kulta, mennään käveleen. Tuolla on hei se silta missä oltiin Pori jazzeilla, mennään käymään!
Rakas, istu tohon kaiteelle.

No en todellakaan, mähän lennän siitä heti, tipun alas ja jään sinne.

Etsä tipu.

Miten niin?

Ku mä oon tässä.

Nyt, laita silmät kiinni.

Hä?

Laita nyt ne silmät kiinni.
Okei, voit avata.

Rakas, tulisitko sä mun vaimoksi? Tulisitko jo tänävuonna?
Siinä se oli polvillaan, komeana ja romanttisempana kuin koskaan, kaunis ruusupuska kädessään.

Ja mä olin onnellisempi kuin koskaan. Rakastuneempi kuin koskaan. Kaikki meni kuin suomileffassa, muija vastaa itkien haluavansa ja äijä nostaa sen syliinsä lujaan halaukseen.

Takasin autolle käveltiin hiljaa ja hymyillen. Rakastuneina, häitä pohtien ja niistä haaveillen.

Rakas, nyt sä voit ostella niitä häälehtiä mielinmäärin ja suunnitella niitä häitä, ilman multa salaamista


1 kommentti: